Au pair in Australië

The End

Hallo allemaal,

Nog een laatste blog om dit grote avontuur af te sluiten. Ondertussen ben ik alweer een dag thuis. Voor jullie dinsdagochtend vroeg heb ik voor het laatst afscheid genomen van mijn familie in Australië. Dat was een emotionele ochtend. Je hebt zo'n goede band met de familie opgebouwd en die laat je nu achter voor een onbepaalde tijd. Maar het was tijd om in het vliegtuig te stappen en Australië te verlaten. Het voelde heel erg raar om daar weg te gaan, het was mijn thuis geworden.

Na een ellendig lange vlucht van 7.5 uur was ik blij dat ik in Singapore was aangekomen. Ik had behoefte aan een loopje en mijn rug deed ontzettend pijn. Dat beloofde wat voor mijn lange vlucht naar London. Gelukkig hielp de 4 uur durende stop over en een paracetamol. De 13 uur durende vlucht viel uiteindelijk wel mee. En zo kwam ik aan in London en was ik weer in Europa. Vervolgens was het nog een uurtje vliegen naar Amsterdam. Dat was echt in een oogwenk voorbij, haha. Voor ik het wist vlogen we over het Nederlandse landschap. Het was raar, ik heb het Nederlandse landschap helemaal niet gemist.

En daar sta je dan op Schiphol, 6 graden en in de regen. Dat was toch wel even andere koek dan de warmte van Australië, die ik nu toch al wel mis. Toen ik mijn koffer ging ophalen, lag hij gelukkig al op de band en kon ik direct door naar de aankomsthal. Daar stonden mijn ouders en broer op mij te wachten. Dat was weer een emotioneel weerzien. Eenmaal thuis waren mijn opa's en oma's er ook en hebben wij mijn terugkomst uiteraard gevierd met oranje tompouces.

Verder alles lekker rustig aan gedaan. Vannacht een klokje rond geslapen. Ik blijk toch iets meer moe te zijn dan ik had gedacht. Al voel ik me op dit moment beter dan dat ik me voelde toen ik net in Australië was, qua jetlag betreft.

En dan realiseer je je ineens dat het voorbij is. De afgelopen 7 maanden zijn in een oogwenk voorbij gegaan en ik vraag me af waar de tijd is gebleven. Maar ik had dit avontuur absoluut niet willen missen en ik ben enorm blij dat ik dit gedaan heb. Nu is het helaas voorbij en heb ik mijn herinneringen, deze blog en de foto's gelukkig nog om dit avontuur voor altijd te koesteren.

Iedereen bedankt voor het lezen van deze blog. Ik heb ervan genoten elke keer jullie reacties te lezen. Ik hoop dat mijn enthousiaste over Australië bij jullie is overgekomen en dat jullie het gevoel hadden dat jullie met mij zijn mee gereisd in dit prachtige land.

Thank you all and I see you later!

Cheers!

Reacties

Reacties

opa Jan en oma Leny

Hoi Elise,
Eind goed al goed.

opa cor en oma Corrie

Hoi Elise.
Wij hebben van al je reisverhalen en de foto's genoten.Fijn dat alles goed is verlopen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!