Au pair in Australië

Cairns

Hello everyone,

Hier weer een berichtje van mij. Nu met de avonturen in Cairns.

De busreis vanaf Airlie Beach is soepel verlopen ondanks dat het 10 uur duurde. Tijdens de busreis nog een Duits meisje ontmoet en toevallig waren we ook nog eens roommates. Dus met haar heb ik de afgelopen dagen mee opgetrokken.

Rond half 8 's avonds kwam ik aan in het hostel en die avond zouden ze naar de staf gaan voor gratis pizza. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en al helemaal niet na een 10 uur durende busreis.

Op woensdag stond het snorkelen in the Great Barrier Reef op het programma. De oceaan was wat ruig, wat resulteerde dat ik de gehele vaart zeeziek was. Maar ik heb het er absoluut voor over gehad. De reef is echt ontzettend mooi. Ik heb een onderwatercamera gehuurd om foto's te maken. Echter staan de foto's op een SD kaartje en heb ik mijn laptop niet bij me. We moeten dus beide nog even wachten voordat we die foto's kunnen zien.

Gisteren ben ik het oudste regenwoud van de wereld ingegaan en heb daar een meer en watervallen bezocht. Ook dat was weer een mooie omgeving met veel fotogenieke uitzichten.

'S avonds ben ik samen met het Duitse meisje uitgegaan als afsluiting van ons verblijf in Cairns.

Vandaag heb ik nog tot 3 uur de tijd om Cairns te verkennen. Dus ben ik nu op weg naar de binnenstad om wat rond te lopen. Er valt niet zo heel veel hier te doen en op dit moment komt het met bakken uit de hemel.

Vanmiddag pak ik het vliegtuig naar Darwin om daar de stad en het Wildlife eromheen te zien. Ik heb al gehoord dat je met krokodillen kan zwemmen zolang je maar stil en zoet water zwemt. Lijkt me superleuk om te doen, maar toch heel erg eng. Het zijn en blijft toch krokodillen.

Zodra ik weer tijd heb, zal ik weer wat van mij laten horen over mijn avonturen in het noorden van Australië.

Xx

Reacties

Reacties

opa Jan en 0ma Leny

Hallo Elise,
Bedankt weer voor al je mooie foto's en je reisverhaal. Pas maar op met die krokodillen, jij liever dan ik. We wachten weer op je volgende belevenissen. Groetjes.

opa Cor en oma Corrie.

Hoi Elise.
Wat een mooi verhaal,en de foto's.Wij hebben weer genoten van je belevenissen,en uitkijken met die krokodillen,je weet nooit wat ze doen.tot het volgede verhaal weer.Groetjes opa en oma

Erik Overkleeft

Hello mate, mooie foto's van het regenwoud. Het verbaast mij iedere keer weer hoe snel je contact maakt met andere meiden. Doe inderdaad een beetje rustig aan met de krokodillen, maar als Australiers net so verstandig zijn als de Amerikanen laten ze toeristen niet rondzwemmen met wilde krokodillen. Geniet er maar van en groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!