Au pair in Australië

Dream it, wish it, do it!

Na maanden voorbereiding is het eindelijk zover. Over een paar uur stap ik in het vliegtuig naar Australië.Al jarenlang droom ik van deze reis en ga ik hem dan eindelijk maken; mijn droom wordt werkelijkheid! De afgelopen dagen/weken voelde ik mij toch voornamelijk enthousiast, maar nu gieren de zenuwen toch ook wel door mijn lijf.

Iehhh,ik ga echt naar Australië toe!!

Straks stap ik eerst in het vliegtuig naar Londen. Gelukkig, een korte vlucht als warming up. En dan begint toch echt die lange zit, een 13 uur durende vlucht naar Singapore. Daar, vlak boven de evenaar, stap ik op het vliegtuig naar Brisbane. Donderdagochtend vroeg (voor jullie woensdagavond) kom ik dan ineens van de herfst in de lente terecht, met een heerlijk zonnetje op mijn gezicht

Cool

Gebroken en wel zal ik daar mijn host family voor het eerst in persoon ontmoeten (Ik heb hen al wel via Skype gesproken). Super spannend allemaal!

Ik hoop jullie zo snel mogelijk een berichtje te sturen vanuit Australië. Voor nu, groetjesuit Nederland!

Reacties

Reacties

Sanne

Lieve Elise,
Heel erg veel plezier, aan je enthousiasme op vakantie te merken komt dat wel goed!

Ingrid

Goeie reis en veel plezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!