Au pair in Australië

Kamperen en levensgenieten

Hallo allemaal,

Het is alweer twee weken geleden dat ik een blog heb geschreven, dus hierbij weer een nieuwe. De afgelopen weken is alles gewwon zijn gangetje gegaan. Ik heb doordeweeks geen spannende dingen meegemaakt; geen slangen meer gezien.

Vorig weekend ben ik gaan kamperen. Eerst hebben we een BBQ lunch gedaan bij één van de meiden thuis. Vervolgens hebben we onze kampeerspullen opgepikt en zijn we naar de Glasshouse Mountains in de Sunshine Coast gereden. Daar hebben we gezellig gepraat en vervolgens in de auto geslapen. Ondanks dat het een grote auto was, was 1 nacht voor mij toch echt wel voldoende. De volgende dag hebben we een van de bergen beklommen. Helaas kon ik niet tot aan de top klimmen, want mijn knie stribbelde tegen. Maar dat maakte het uitzicht niet minder. Die zondagavond was ik blij dat ik lekker comfortabel in mijn eigen tweepersoonsbed kon slapen.

Afgelopen weekend stond voornamelijk uit het genieten van het leven. Van vrijdag tot zondag ben ik vier keer uiteten geweest en één BBQ gehad. Zo ja, de calorieën vlogen mij om de oren. Dus probeer ik deze week gezonder te eten om het te compenseren. Op zaterdag ben ik met een het Finse meisje naar de Eumundi markets geweest, een markt met 300 kraampjes. Daar hebben we voor een aantal uurtjes rondgelopen en crêpes gegeten. Vervolgens zijn we Noosa gereden om daar te lunchen en rondgelopen. Het is een erg toeristische badplaats en in de regen is er niet veel te beleven. Maar het stond nog op mijn bucket list en dat kan ik nu afvinken.

Gisteren, zondag, ben ik naar Brisbane gegaan om daar te lunchen met Maria, het Deense meisje, en om te shoppen voor mijn grote vakantie. We hebben geluncht bij het Italiaanse restaurant van Jamie Oliver en hebben enorm genoten. Ook heb ik bijna alle dingen in huis voor mijn vakantie.

En dat was het wel weer wat betreft mijn weekenden. Er valt niet zoveel te vertellen verder. Morgen wordt Jacob 4 jaar en dat wordt groots gevierd. Dus morgenavond gaan we pizza's maken en zaterdag vieren wij zijn verjaardag met vrienden en familie.

En dat zijn de eigenlijk wel de hoogtepunten van komende week. Voor deze keer dus een korte blog en ik laat wel weer wat van mij horen zodra ik weer wat te vertrellen heb.

Cheers!

Reacties

Reacties

opa Cor en Oma Corrie

hoi Elise.
wat een leuk verhaal weer.Wat was dat weer een leuk weekend voor je.Kamperen en lekker eten bij Jamie Oliver.Zo te zien zag het er goed uit.En dan de foto met Jacob en jij in de keuken,lekker bezig.De foto's zijn ook heel leuk,vooral die foto van Australie 2015/2016 vinden wij leuk.Zo nu kan je ook zeggen dat je in Australie in een auto hebt geslapen.Al met al heb je weer veel beleefd.Groetjes van ons.

Erik Overkleeft

Hoi Elise, mooie en leuke foto's weer, vooral van de kleine Jacob. Wie het breed heeft laat het breed hangen, was het nog een beetje betaalbaar bij het restaurant van Jamie Oliver? Ook jammer dat je knie weer opspeelt. Geniet er weer van en groetjes.

Ingrid en Rob

Je blijft gelukkig genieten naast het harde werken: groot gelijk dat je zoveel mogelijk plaatsen blijft bezoeken en lekker blijft eten. Vooral de BBQ's lijken ons heerlijk. Sterkte met de laatste loodjes !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!