Au pair in Australië

Laatste werkweek

Hallo allemaal,

Voordat ik met vakantie ga wil ik nog even een blog schrijven voor jullie. Morgen is mijn laatste werkdag en dat voelt toch wel een beetje raar. Die 6 maanden zijn omgevlogen en het voelt gek om vrijdag weg te gaan en dan niet meer voor de kinderen te hoeven zorgen. Ondanks dat het af en toe bengels zijn, hebben ze toch een plekje in mijn hart gekregen. Zeker als je dan van Emily hoort dat Jacob op zaterdagochtend op mijn deur aan het bonzen was, want hij zag licht onder de deur vandaan komen en dat betekent dat ik wakker ben. Maar aangezien ik een weekend weg was met Pasen was hij teleurgesteld dat ik er niet was. Toen ik maandagavond dan ook thuis kwam, kwam hij op mij af rennen voor een knuffel. En daar doe je het toch voor.

Het voelt dan ook heel raar om mijn koffer in te pakken en tot nu toe stel ik het ook elke keer uit. Maar vandaag en morgen moet ik toch echt gaan inpakken.

Uiteraard ben ik natuurlijk ook dol enthousiast dat ik nu eindelijk kan gaan reizen en de rest van Australië kan zien. Dat was dan ook het doel van mij om hier heen te gaan. Kortom, deze dagen werk ik met een dubbel gevoel.

Het paasweekend is mijn laatste weekend in de omgeving van Brisbane en daarom ben ik met Maria, het Deense meisje, 4 dagen naar Gold Coast geweest om daar allerlei leuke dingen te doen. Zo hebben we stand up paddle boarding gedaan. Hierbij sta je op een surfboard, maar paddle je alsof je aan het kajakken bent. Was erg leuk om te doen. Daarnaast hebben we in het weekend ook nog midgetgolf gespeeld, uit eten geweest, naar verschillende watervallen geweest, Sea World en Wet 'n Wild bezocht en een attractie bezocht waarbij je door diverse kamers met special effects loopt. Kortom, een erg leuk en geslaagd laatste weekend hier in Brisbane en omgeving.

En ja, dat was het eigenlijk wel weer. Dit keer heb ik niet zoveel te vertellen. Dus laat ik het zo voor deze keer en ga ik beginnen met inpakken. Morgenavond hebben we nog een afscheidsetentje en dan stap ik vrijdag in de bus op weg naar mijn eerste bestemming.

Tot over 4 weken!

xx

Reacties

Reacties

Margot

Wauw....tijd vliegt inderdaad snel!! Meid geniet maar dubbel van je vakantie nog en neem.het mooie weer mee terug naar nederland!!

opa Jan,0ma Leny

Nogmaals een heel fijne reis. Voor jou alles omgevlogen maar voor ons niet, hoor.

opaCor en oma Corrie

Wat fijn dat je een leuk paasweekend heb gehad.
En dat alles goed is verlopen,als au pair.
Een fijne vakantie.

Cor van den Breevaart

Inderdaad die 6 maanden zijn omgevlogen, maar je kan terug kijken op een wel geslaagde aupair tijd. Nu genieten van je welverdiende vakantie ik spreek je weer groetjes????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!