Au pair in Australië

Whitsundays

Hi allemaal,

Ik heb nu een middag niets te doen. Op dit moment ben ik in Airlie Beach, maar in het stadje zelf valt niet veel te doen dan aan het zwembad te liggen. Dus kan ik jullie mooi op de hoogte brengen van mijn tour naar Whitsundays.

Na een 20 uur durende busreis kwam ik aan hier in Airlie Beach. Ruim op tijd dus voor mijn tour die om 2 uur zou vertrekken. Dus heb ik wat rondgestruind door het plaatje en winkels gekeken.

Vervolgens zijn wij met de speedboot naar het resort vertrokken. Tijdens de reis al veel mooie plekken gezien, maar toen we bij het resort aankwamen was het uitzicht adembenemend. De foto's geven enige indruk Hoe het resort eruit zag. Die middag hebben we lekker gerelaxt en genoten van het feit dat we op een resort zaten in plaats op een zeilschip, zoals andere tours doen.

De volgende dag zijn we vroeg vertrokken om naar Whithaven Beach te gaan, #3 van de mooiste stranden ter wereld. Het zand was inderdaad hagelwit en de oceaan azuurblauw. Ik heb foto's voor het bewijs, haha.

Daarnaast zijn we gistermiddag en vanochtend wezen snorkelen. Hier een hoop vissen en koraal gezien. Ik had helaas geen onderwatercamera, dus ik heb geen foto's kunnen maken. Maar, als het goed, sturen een aantal meiden foto's door waar ik ook onder andere op sta.

En dat mijn 3 dagen in paradijs en het was geweldig. De omgeving , het resort en zelfs het eten inclusief de presentatie ervan waren super.

Ik ben super blij dat ik voor deze tour heb gekozen. Ik heb totaal geen last gehad van mijn reisziekte, waarschijnlijk vanwege de speedboot in plaats van de zeilboot.

Morgenochtend stap ik weer in de bus en vervolg ik mijn weg naar Cairns, omdat daar een dag te gaan snorkelen en een dag in het regenwoud door te brengen.

Ik spreek jullie snel weer.

Xx

Reacties

Reacties

Ruud

Met "Ride to Paradise" is niets te veel gezegd. Wat is het daar mooi!!

opa jan en oma Leny

Hi Elise,
Fijn dat je genoten hebt in het paradijs en weer schitterende foto's. De kop is er nu af van je reis. Geniet nog maar.
Groetjes van ons allebei.

opa cor en oma Corrie

Hoi Elise.
Na een lange reis ben je aan gekomen in Ride to Paradise.Wat is het daar mooi zeg,en dan die foto's wat mooi.Dat is genieten.

Erik Overkleeft

Hoi Elise, hele mooie foto's van de Ride to Paradise. Dit doet mij terugdenken aan mijn vakantie aan Florida, in jouw geboortejaar, namelijk op een van de Florida Keys, Islamorada. Heel luxe, mooie stranden en veel palmbomen, wow!! Geniet er maar volop van en we zien de foto's via facebook wel verschijnen. Groetjes, Erik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!